1. část

Do finále se dostali 2 lidi John a Messenjaah

Nyní finalisté mají prostor, aby přesvědčili porotu, aby jim dala své hlasy

 

MESSENJAAH
Čau zmrdi
Vubec nevím o co go takže tak.
Jestli se nehraje o love tak me to vubec nezajima hlasy si strcte do prdele koho to zajímá peace

 

JOHN
Ahoj lidi Nejdříve bych chtěl poděkovat všem hráčům, ať už porotcům a nebo neporotcům za skvělou hru, která by se bez Vás nemohla odehrát. Dále bych chtěl poděkovat našemu skvělému moderátorovi za jedinečnou příležitost si zde zahrát. Začnu tedy od začátku, hned od prvního dne, co hra začala jsem měl pevnou alianci s Rickym a Lukynátorem. Dále mi byla hodně blízká Domča, zbytek kmene byl bohužel neaktivní. Největší tahouni z kmene byla Domča, Já a Lukynátor, díky nám třem vyhrála Agilla nějakou tu imunitu. Když už jsme prohráli, tak jsme se snažili ze hry dostat neaktivní hráče, co se nijak nepodílí na kmenových výzvách. Uběhlo několik dní a ve hře nastává první zvrat, oba kmeny byly od základů promíchány. Já skončil v kmeni Tabili spolu s Šortym, Lukynátorem, Záhym, Zinderem a Alexem. Nejvíce sympatický a přátelský mi z lidí co jsem neznal přišel Zinder. Se Záhym a Alexem jsem si nepsal vůbec. Asi po dvou dnech od přerozdělení jsem našel skrytý symbol imunity, za který jsem byl opravdu rád, protože mi skýtal nové možnosti a zároveň bych byl na první radě ušetřen, kdybych byl na ráně. První i druhou imunitu jsme jako nový kmen vyhráli, ale tu třetí už ne, a tak jsme se vydali na první kmenovou radu v nové sestavě. Původní plán měl být jednoduchý, nicméně já jsem chtěl trošičku zamíchat kartami. Měl jsem imunitu a chtěl jsem ji předat Šortymu, pro kterého všichni hlasovali a zbavit se tak velké hrozby – Záhyho. Ten by dostal 2 hlasy a byl by další vyřazenou osobou. Nebyl by to ale Survivor, kdyby se něco nepokazilo… Šorty se chvilku před radou rozhodl, že už hrát nebude, a tak by bylo použití mého symbolu naprosto zbytečné. Šorty vypadl a nastalo sloučení. V původní alianci měli být bývalí hráči z kmene Agilla + Alex. Bohužel ale vše nebylo tak jasné, nebyl jsem si příliš jistý Domčou, u které jsem nikdy moc nevěděl kde stojí. Našim plánem bylo se zbavit největší hrozby ve hře – Zindera. Ze strachu z vyřazení jsem na první kmenové radě ve sloučení použil (zbytečně) svůj skrytý symbol imunity, za což si ještě teď trhám vlasy, protože to byla asi jediná věc, které opravdu lituji. Naneštěstí použil také Zinder svůj skrytý symbol, který našel, a tak odchází nečekaně Lukynátor. Na další radě se ukázaly moje největší obavy a to, že mě Domča zradí. Došlo k remíze hlasů mezi mnou a Záhym, naštěstí chtěl Kangae zpestřit hru, a tak došlo k další remíze. Poté si měli hráči vybrat číslo a ten s osudným vybraným číslem měl skončit. Ono číslo si vybral jeden z mých největších spojenců Alex, a tak jsem ve hře zbyl už jen já s Rickym proti ostatním. Holky však viděli v Kangaeovi hrozbu a navrhli mně s Rickym, že jako další by mohl jít konečně někdo z druhého kmene. Tím vznikla nová čtyřčlenná aliance s potenciálem dojít až do f4. Ze hry tedy odešel Kangae a hned po něm i Záhy. Poté přišla asi nejkomplikovanější rada vůbec. Ve hře nás už bylo pouze 5 – Já, Ricky, Domča, Messenjaah a Zinder. Našim plánem byl už delší dobu Zinder, byli jsme tedy rádi, že konečně se ho už budeme moci zbavit. Vše se ale rázem změnilo, když chvilku před radou Messenjaah napadla myšlenka předat Zinderovi individuální imunitu, kterou dostala od Domči. Naštěstí se tomu přes Domčino a moje úsilí nestalo a další osobou ze hry byl Zinder. Přichází jedna z posledních výzev, na které jsem zazářil a odnesl jsem si z ní svoji první imunitu. Na kmenové radě došlo k souboji mezi Rickym a Domčou, se kterého jako vítězka odešla Domča. Nastal den D, poslední výzva o imunitu. Věděl jsem, že pokud ji prohraji, tak jsem bez pochyby dalším vyřazeným já. Bohudík jsem ji vyhrál a čekalo mě důležité rozhodnutí a to, proti komu bude čelit na finálové kmenové radě. Bylo mi jasné, že proti Dominice bych neměl sebemenší šanci, a tak jsem si zvolil o trochu lehčí variantu a to finále s Messenjaah. To je asi vše, nyní se vám budu snažit na všechny vaše otázky odpovědět:) Ještě jednou děkuji a snad zase někdy.….

 

 

 

Nyní otázky porotců na finalisty a odpovědi finalistů

 

ZINDER
No...Jak bych začal..nebudu začínat. A urychlím to. Zkrátka já jsem rozhodnutý. Messenjaah se mnou držela od začátku do konce, tudíž je to skvělá spojenkyně, i když jsem jí chtěl sejmout hned po Sam, tedy jako druhou. Ale to je jen detail. tahle sérka splnila, co jsem očekával - nejít po Shall a spolupracovat s ní a taky to vyšlo...Skoro jsem tu ani nikoho nezradil, takže jsem hrdina, řekl bych a podle mnoha i největší hrozba a přece jen jsem se dostal do top 5ky, aniž bych vyhrál II. A ohledně hlasu ještě...Johnovi a Shall jsem slíbil, že pro ně nebudu hlasovat..Je tu John a Messenjaah...Takže to je jasný, hlasujte pro ní, zaslouží si to. Otázky? No já nevím...Johne - bez googlu...Kdo je to Skits Vicious? (když odpovíš správně, tak ti dám 10% na šanci pro můj hlas) Messenjaah - Kdo je to Jay Reaper? (Když odpovíš špatně, odeberu ti 10% ze 100%) gl hf

JOHN: Upřimně nevím kdo to je, ale 10% sem 10% tam by stejně nic neovlivnilo:D
ZINDER: chtě jsem dát random.org 2 ku 8 ..měl bys 2 čísla, ona 8
JOHN: to moc na věci nemění
ZINDER: Ale měl si šanci..


MESSENJAAH: Jay-z
ZINDER: ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
MESSENJAAH: https://youtu.be/EiRvpxU2x8A
ZINDER: To už je lepší :)))))))

 

Nikdo jiný finalistům otázky nepoložil