Kmenová rada

Na první kmenové radě skončil kmen Tabili

Ten ode mě dostal následující otázky na zodpovězení

1) pro všechny: Co si myslíte o své výhře odměny? Myslíte, že vám k něčemu byla?
2) Ricky, jako jeden z mála jsi získal pro svůj kmen bod ve výzvě o imunitu, proč myslíš, že to ostatní nezvládli?
3) Maty, tobě zabránila v odpovídání vůle vyšší, myslíš, že se to bude ještě opakovat?
4) Karole, co si myslíš o svém a o druhém kmeni?
5) Lukynátore, je ve vašem kmeni někdo, kdo vůbec nespolupracuje?
6) Johne, ve hře je možnost získat skrytý symbol, myslíš, že už ho takhle brzy mohl někdo získat?
7) Šorty, Domčo a Boby, vy 3 jste nebyli na výzvě, myslíte si, že to ovlivní hlasování ostatních?

MATY
1) Byla :))        2) Myslím,že ne

DOMČA
1) Odměna byla na picu        7) Doufam ze to hlasovani neovlivní,verim sve alianci

ŠORTY
7) Mám důvod proč jsem nebyl na výzvách....zdravotní potíže..omlouvám se

LUKYNÁTOR
1) můžeme rybařit     5) všichni se zapojují myslím

KAROL
4) Myslím si že náš kmen je fajn a vyhráme ješte spoustu dalších výzev , o druhym kmeni si myslím že tam je silnej jenom záhy a kangae , no a allons-y a zinder jsou takový pruměr , Sam je podle mne taká blbá blondynka

RICKY
1) je to zbytečné dělat kidyž nám to není k ničemu         2) no nevím buď nebyli dost rychlí nebo neměli štěstí no co se dá nadělat bohužel

JOHN
6) Nemyslím si, že by ho někdo už tak brzo měl, ale nikdy nevíš, možný je vše.

 

Po odpovězení otázek soutěžící hlasovali

1. hlas

(Mám ji ráda)

2. hlas

(kamaradi si pomáhají)

3. hlas

(Maty jsi dobrý hráč,ale jak hraješ moc sérií neměl by jsi čas,tak ti to ulehčím.Mám tě rád,ale tady už bohužel nebudeš)

4. hlas

(Jsi malý zálundý kluk,
který by mě chtěl blindsidnout)

1 hlasy Domča, 1 hlas Boby, 1 hlas Maty, 1 hlas Karol, 4 hlasy zbývají

5. hlas

(Až moc hraješ, doufám, že dneska tě tu dá většina.)

6. hlas

(Matty jsi velky kreten a když chceš jít proti mě tak pujdes ty nazdar)

2 hlasy Karol, 2 hlasy Maty, po 1 hlase Domča a Boby, 2 hlasy zbývají


7. hlas

(Moc si myslí že tuhle sérii vyhraje a dělá ze sebe to co není.)

1. osobou vyřazenou v této hře se stává


(Sorry ale většina hlasuje pro tebe)

4 hlasy v tomto případě stačí

Kmen promluvil