Kmenová rada

Na dnešní kmenové radě skončil kmen Agili

Tady jsou otázky a odpovědi, které byli položeny a odpovězeny na kmenové radě

1) pro všechny: Výzva o imunitu byla velmi rychlá, myslíte, že byla nespravedlivá vůči lidem, kteří neznají azbuku?
2) Zindere, myslíš, že výhra odměny přináší danému kmeni smůlu? I kmen Tabili, který vyhrál první výzvu o odměnu skončil hned poté na kmenové radě.
3) Adame, myslíš, že se dnes ostatní hráči budou rozhodovat pro koho hlasovat podle toho, kdo je aktivní a kdo ne?
4) Záhy, jak spolu vycházíte v kmeni? Jsou všecí aktivní?
5) Sam, stal se někdo ve vašem kmeni vůdcem kmene?
6) Alexino, někteří lidi v tomto kmeni (možná i všecí) už hráli v jiných hrách, budeš se rozhodovat pro koho hlasovat i podle toho, jak se ostatní chovali jinde?
7) Kangae, jsou podle tebe naprosto zbytečné výzvy o odměnu a proč?
8) Allonsy, ty jsi se do hry dostal jen díky tomu, že Monča na poslední chvíli odešla ze hry, myslíš, že udělala dobře?

ZÁHY
1) Ano byla nespravedlivá        4) Co já vim moc sem nechodim

SAM
1) myslím si že to bylo vuči nekterym nespravedlivy         5) Ne když jsme tu aktivní 2 až 4 hráči z 8 lidí Emotikona grin

ZINDER
1) Ne, existuje internet, já azbuku z části umím, jelikož se často hádám s rusama v jedný hře + jsem sám používal net a dělal to podle toho, jen jsem byl pomalejší než zkušení ruštináři, nic víc.             2) Shoda náhod, to každý ví, za chvíli to tak ani nebude, kdyby jo, tak se nikdo nebude snažit vyhrát odměnu

ALLONSY
1) kdyby se lukáš neučil ruštinu tak bychom to díky mne i vyhráli         8) ano myslím si že udelala dobře , protože by tu byla jedna AFk-a navíc , ona mi i psala že té hře nerozumí a nebude to hrát , tak se toho radši zbavila

KANGAE
1) Ani nevím, že nějaká výzva byla a jebu na to, aspoň se zbavíme nepotřebných článků a o soupeře bude míň. Blood must have blood.         7) Mám v piči tvoje odměny, obrázek pro tým mi výhru nepřinese a strategii mi jako odměnu nedáš, stejně by stála za hovno. Jednoduše, nepotřebné.

ALEXINO
1) ne to ne        6) Já se nedívám na minulé sérky

ADAM
3) No tak myslím,že se budou rozhodovat podle toho kdo je největší hrozbou.

 

Nyní hlasování

1. hlas

(Hlasuji pro Sam, protože se mi jeví jako hrozba a myslím, že by se mě časem zbavila, tudíž se jí radši zbavím dříve já. Ona nic netušit)

2. hlas

(S moji spojenkyni jsme si slibili že po sobě nepujdem tak ty jsi přišel na řadu)

3. hlas

(Sorry ale nepodrzím svyho spojence)

4. hlas

(Kristino neznám tě proste doufám že pujdeš ..)

1 hlas Sam, 2 hlasy Alexino, 1 hlas Messenjaah, 3 hlasy zbývají

5. hlas

6. hlas

3 hlasy Sam, 2 hlasy Alexino, 1 hlas Messenjaah, zbývají 2 hlasy

2. osobou vyřazenou v Kdo přežije World Apart se stává

(nechci vypadnout)

4 hlasy v tomto případě stačí

Kmen promluvil