Kmenová rada

Dnes je na kmenové radě opět kmen Tabili

Zde jsou mé otázky na členy Tabili a jejich odpovědi

1) pro všechny: Co si myslíte o tom, že nikdo neudělal výzvu o odměnu?
2) Domčo, myslíš, že spolu s Boby jako jediné holky v kmeni pro vás kluci nebudou hlasovat?
3) Lukynátore, ty jsi byl jediný, kdo alespoň nějak přispěl při výzvě o imunitu, co si myslíš, že bránilo ostatním se zůčastnit?
4) Karole, jaké jsou dle tebe tvé šance na to, abys nevypadl?
 

LUKYNÁTOR
1) Někdo výzvu dělal, ale neposlalo se to
3)Podle mě jsem se taky nezúčastnil, poslal jsem to co jsem udělal za 5 minut,protože jsem už program měl

DOMČA
2) To nevim

KAROL
1) ta odměna byla duležita a asi to nikdo neudelal protože se nikomu nechtelo
4    ) nevím protože klidne mne mužou blindslodnout

 

Nyní hlasování

1. hlas

(Dneska to tak musí být...)

2. hlas

(Karole jsi neužitečný a taky kvůli aliance)

3. hlas

(mas moc velkou pusu,pri promichani nebo slouceni by se to nehodili .jinak si celkem v pohode)

3. osobou vyřazenou v Kdo přežije: Worlds apart se stává

(Má velký EGO)

4 hlasy stačí
Kmen promluvil