Kmenová rada

Na dnešní radě skončil kmen Tabili

Pojďme se tedy podívat, jak jejich kmenová rada probíhala

1) pro všechny: Dneska to byl dost těsný boj o imunitu, myslíte, že jste prohráli jen kvůli tomu, že nikdo z vás nezná písničky z 20. století?
2) Zindere, jaké je to být po rozdělení mezi těmato lidma?
3) Záhy, o druhém kmeni je známo, že je neaktivní, cítíš se tedy zle, že jste prohráli proti takovému kmeni?
4) Alexino, myslíš, že to dnes bude boj mezi lidmi z původní Tabili a původní Agila?
5) Johne, jak jsou pro tebe dnes důležité aliance?
6) Lukynátore, co si myslíš o skrytých symbolech, myslíš, že už je někdo má?

 

LUKYNÁTOR
1)opravdu takové historické neposlouchám            6)určitě to někdo musí mít,já hledal úplně všude a to tvoje milé nn mi vždy řeklo že jsem kokot XD

ZÁHY
1) Možná ano            3) Ani ne

ALEXINO
1) Asi určite ano            4) uvidíme jak to bude

ZINDER
1) Ne, jelikož je nezná ani druhý kmen, jako já většinu slyšel a díky tomu si je i dohledal pomocí googlu         2) Já nevím, normální?

JOHN
1) Myslím si, že jo... Přeci jen dneska vládnou jiné hudební žánry...            5) dneska budou pro mě docela důležité, ale myslím si, že je tady jedna osoba, která by měla jít, tak snad vše půjde podle plánu.

Nyní hlasování

1. hlas

(Když nechceš hrát, nehraj, pokud ale hraješ, tak dnes vytáhneš HII.)

2. hlas

3. hlas

4. hlas

(Jsi málo aktivní ale pouze v této sérii u Johna jsi Super !)

5. hlas

2 hlasy Záhy, 3 hlasy Šorty, 2 hlasy zbývá

5. osobou v Kdo přežije: Worlds Apart se stává

4 hlasy stačí

Kmen promluvil