Kmenová rada

Dnes se opět uvidí, kdo se stane dalším členem poroty

Takhle vypadala kmenová rada

1) Domčo, posledně pro tebe nemohl nikdo hlasovat, myslíš, že nyní když můžou, tak že toho využijí?
2) Ricky, co si myslíš o tom, že posledně byly použity 2 skryté symboly?
3) Zindere, posledně jsi dostal 4 hlasy, které se ale díky zahrání symbolu nepočítali, bojíš se, že pro tebe budou ostatní hlasovat i teď?
4) Záhy, proč si myslíš, že ostatní posledně hlasovali pro Lukynátora?
5) Alexino, z původních 16 je vás už pouze 8 a po dnešku vás bude jen 7, myslíš, že hra nyní bude složitější?
6) Johne, posledně jsi zahrál skrytý symbol, co tě vedlo k tomu ho zahrát?
7) Kangae, dneska jsi v bezpečí, myslíš, že bez imunity by se tě ostatní snažili vyřadit?
8) Messenjaaah, finále už se čím dál víc blíži, jaké jsou nyní podle tebe tvé šance se do něj dostat?

ZINDER
3) Bojím, jelikož budou, přece jen všem John píše, ať mně vyřadí a za vším vidí jen mně, ne alianční spolupráci.

MESSENJAAAH
8) Nevím je mi to jedno

RICKY
2) Že by mohl být ve hře nový

ALEXINO
5) Jak v čem

DOMČA
1) Je mi to ukradeny

JOHN
6) Protože to byla první rada ve sloučení a já nevěděl, kdo s kým je. Je to na nic, ale bohužel, taková je hra.

KANGAE
7) ALE PIČU NIKDO PO MĚ NEJDE, VYHRAJU.

ZÁHY
4) Netuším asi strategie

Nyní hlasování

1. hlas

2. hlas

3. hlas

4. hlas

2 hlasy Záhy, 2 hlasy John, 4 hlasy zbývají

5. hlas

6. hlas

4 hlasy John, 2 hlasy Záhy, 2 hlasy zbývají

7. hlas

2. členem poroty ...

se ještě nikdo nestává

4 hlasy Záhy a 4 hlasy John

Hlasuje se tedy znovu, tentokrát se však může hlasovat pouze pro Záhyho nebo Johna
John a Záhy nehlasují

1. hlas

2. hlas

3. hlas

4. hlas

5. hlas

Poslední hlas

Opět to dopadlo stejně

Záhy a John spolu s Kangaem, který vyhrál v poslední výzvě imunitu nyní budou v bezpečí a budou kameny

Soutěžící mi tedy do chatu napsali číslo, pokud si vybrali to, které mi spadlo na kostce (číslo 3), tak vypadli (čísla se nemohla opakovat, takže pokud někdo napsal už vybrané, tak si musel vybrat jiné)

Osudové číslo si nakonec vytáhl Alexino

Alexino se tedy stává 2. členem poroty