Kmenová rada

Dnes se rozhodne, kdo se stane 3. členem poroty, pojďme se tedy na kmenovou radu podívat

1) Domčo, opět jsi vyhrála imunitu, myslíš, že ve finále by ti za vyhrávání imunit mohli porotci dat hlas?
2) Johne, posledně to bylo mezi tebou a Záhym, myslíš, že se to může dnes zopakovat?
3) Zindere, ve výzvě jsi byl nejvíckrát označen jako odpověď na 9 otázek, souhlasíš s tím, že je to pravda?
4) Záhy, posledně jsi dostal 4 hlasy a po shodě 3 hlasy, myslíš, že jsi měl jen štěstí, že jsi nevypadl?
5) Ricky, myslíš, že se někdo pořád snaží najít skrytý symbol?
6) Messenjaaah, snaží se tě stále někdo dostat do své aliance?

DOMČA
1) Jako ja nemam sanci vyhrat a je mi to jedno .jak rekl Alex jsem mrdka .atd

MESSENJAAAH
6) Mě chtěj všichni

JOHN
2) Možné je všechno, myslím si, že se dneska bude objevovat mé jméno.

ZINDER
3) Jsem nejzábavnější, to mi stačí, už to je moje malá výhra.

ZÁHY
4) Ne měl sem bandu retardů co to jistila

RICKY
5) Tak hledat může proč by ne

Nyní hlasování

1. hlas

2. hlas

3. hlas

1 hlas Zinder, 1 hlas Kangae, 1 hlas John, 4 hlasy zbývají

4. hlas

5. hlas

3 hlasy Kangae, 1 hlas Zinder, 1 hlas John, 2 hlasy zbývají

9. vyřazenou osobou a 3. členem poroty se stává

4 hlasy stačí

Kmen promluvil